vrijdag 7 juni 2013

verzamellijstje binnengekregen boeken april-mei

Even een overzicht wat ik de laatste maanden aan boeken heb binnengekregen.

Allereerst natuurlijk het mooie lijstje Maya Banks boeken die ik van Aurian voor mijn verjaardag gekregen heb:
- In bed with a Highlander
- Seduction of a Highland lass
- Never love a Highlander
- Never seduce a Scot
- Highlander most wanted
De eerste drie heb ik al gelezen en meegenomen naar Berlijn, voor een handtekening.

Acht mei was er weer een boekenbeurs Hemelvaart. Daar heb ik maar een romantisch boek vandaan gehaald: Amelia Grey - Never a bride.
Verder nog een stel boeken over geschiedenis. Waaronder een standaardwerk over de Utrechtse geschiedenis, waar ik heel tevreden mee ben.

Tijdens de LoveLetter Conventie heb ik van de schrijfsters een stel boeken gekregen. De uit te delen boeken waren allemaal in het Duits (net als vorig jaar), maar gelukkig hadden de schrijfsters zelf ook boeken meegenomen.
- Van Vivian Arend kreeg ik Black Gold. Ze had ook nog de eerste drie boeken van de Sixpackranch serie liggen, maar ik mocht er maar een uit kiezen! Trauma!
- Van Annie Burrows kreeg ik een anthology Regency Innocents met Captain's Fawley's innocent bride & The earl's hoyden bride. Daarnaast nog Captain Corconan's hoyden bride en Reforming the viscount. Super blij hier mee.
-Van Delilah Marvelle kreeg ik Forever a lord. Ik blij, heb al deel 1 en 2 van de serie besteld!
- Van Michelle Styles heb ik An ideal husband? gekregen. Die had ik al, maar deze met handtekening is natuurlijk beter!

Verder heb ik via de BookDepository ook een leuk stapeltje boeken binnen gekregen:
- Laurenston, Shelly - Wolf with benefits (Pride- 9)
- Robb, J.D. - Delusion in Death (In Death 35)
- Harrison, Thea - Rising Darkness (Game of Shadow 1)
- Koch, Gini - Alien in the House (Alien 7)
- Viehl, Lynn – Nightbound (Darkyn 14/ Lords of the Darkyn 3)
- Hawkins, Karen - How to pursue a Princess (Duchess Diaries 2)
- James, Eloisa - Once upon a tower (Fairy tales 5)

1 opmerking:

  1. Lekker lijstje, met veel goede boeken :) En bedankt voor het uitlenen van de Shelly Laurenston collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen