woensdag 22 augustus 2012

blij blij blij weer negen boekjes erbij!

Afgelopen vrijdag weer twee boeken erbij gekregen. Allebei van Nora Roberts, waarvan een als haar J.D. Robb alter ego

- Nora Roberts - Happy ever after
        Het laatste deel van het Bride quartet. Ik heb al een paar delen geluiserd, zal de rest tzt gaan lezen
- J.D. Robb - Celebrity in death
        Het 34e deel van de In Death serie. Ik heb hem al gelezen, blijft een super sterke serie!

Daarnaast ben ik helemaal vergeten te vertellen dat ik begin deze maand nog een stapel boeken via Aurian heb binnen gekregen!
Ze had voor mij gekocht een boek van Shannon McKenna - Return to me (een stand alone)
en...
de eerste zes delen van de Celta serie van Robin D. Owen (Heart mate, Heart thief, Heart duel, Heart choice, Heart quest en Heart dance)!
Ik had de eerste twee delen ooit van haar geleend en met veel plezier gelezen. Deze serie ga ik binnenkort verder lezen!

Dus al met al deze maand al een goede oogst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten