zondag 1 juli 2012

Gelezen

De laatste tijd heb ik niet veel (nieuwe boeken) gelezen.
Ik heb de hele GuildHunter serie van Nalini Singh maar weer een keer gelezen (blijven geweldige boeken).

Daarnaast heb ik drie boeken uitgeluisterd:
- Tricked van Kevin Hearne,
- Identity Unknown van Suzanne Brockmann
- Good girls don't van Victoria Dahl.
De favoriet van de drie is Tricked. Het is niet eens een romance, Atticus vecht hard tegen zijn verliefdheid op Granuaile, maar het verhaal is heel goed. Plus Oberon (fantastisch voorgelezen door Luke Daniels) is een superleuk karakter.

Langzamerhand kruip ik uit de leesslump

Ik had nog ttv Berlijn het derde Hotshot boek van Bella Andre uitgelezen;Dit is eigenlijk deel drie, maar de blub sprak me het meest aan. En aangezien deel twee nog steeds "onderweg" naar mij is, is dat maar goed ook. Het was een lekker verhaal, minder "Beauty & the Beast" dan ik dacht, maar lekker, gemiddeld leesvoer






Daarnaast nog een kort verhaal in de Elder Race serie gelezen van Thea Harrison. Klein juweeltje! Kan haast niet wachten op haar volgende boek!


Op (sterk!) aanraden van Diana was begonnen aan het eerste deel van de Samantha Jellicoe verhalen van Suzanne Enoch begonnen. En het is me totaal niet tegen gevallen. Integendeel. Een super goed verhaal van een inbreekster en een multimiljonair. Spannend verhaal, sterke heldin en jummie held. Heerlijk! Een dezer dagen moet ik even langs de Diana-bibliotheek voor deel twee en drie. Heb zelf weer vier en vijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten