vrijdag 25 november 2011

blij blij blij zes boekjes erbij!

De afgelopen drie dagen zijn binnengekomen:

- Celeste Bradley - One night with a spy
             Ik had de drie andere delen van de Royal Four serie 2ehands gekocht,
             heb nu het kwartet compleet
- Lynn Viehl - Nightshine
             Vierde deel Kyndred serie. Moet ik nog aan beginnen.
- Loretta Chase - Silk is for seduction
              Eerste deel van de dressmakers serie. Een favoriet schrijfster,
             deze gaat hoog op TBR
- Shannon K. Butcher - No Regrets / No Control / No Escape
             Delta Force serie. Ik heb gepersonaliseerde stickers gekregen van deze
             schrijfster, ik kan ze nu mooi inplakken. En deze serie is romantic
             suspense, heb ik nog niet zo veel van.
           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten