zaterdag 6 augustus 2011

lezen, lezen, lezen

De laatste tijd behoorlijk wat gelezen.

Veel e-books.
- De Trek Mi Q'an serie van Jaid Black: SF romantica met een fantasiewereld die vooral zo moet blijven. zou het niet graag in de echte wereld zo zien. Maar wel een keer leuk voor de verandering
- Drie boeken van Laurann Dohner: Mate Set & Purrfect Mate, twee weerwolf verhalen. Goede en sexy verhalen. Ook het derde boek Fury was goed. Het heeft hetzelfde uitgangspunt als de Breed serie van Lora Leigh, maar de uitwerking was leuk gedaan. Goede heldin.
- Een kort verhaal van Moira Rogers. Sabrine and the beast. Een soort Assepoester meets weerwolf verhaal, met geheugenverlies. Kort, maar lieflijk.

Verder gelezen:


Het tweede deel in de Elder Races serie. Weer een super goed boek. Paar keer gelachen om de relatie tussen Tiago en Niniane. Hij is "Ooh. Sexy. No, scary. No, sexy. Oh phooey"
Thea Harrison staat vast op de auto-buy list. Over een paar maanden komt deel drie uit. Ik ben zeer benieuwd. Vooral na het excerpt dat achterin dit boek zet. Die Carling Severan, de vampier-heks is heel interessant!




Dit boek heb ik herlezen. Een "gouwe ouwe". Enigszins gedateerd maar nog steeds goed. JAK is een van de eerste schrijfsters die ik las die geen "bodice ripper" schreef. Tegenwoordig zijn er meer goed schrijfsters, maar zij heeft altijd nog een speciaal plekje in mijn hart. Ik probeer haar volledige backlist te verzamelen en ben ook al ver. Ze schrijft onder 7 verschillende pseudoniemen (naast Jayne Ann Krentz ook als Jayne Bentley, Jayne Castle, Amanda Glass, Stephanie James, Amanda Quick en Jayne Taylor). En verschillende soorten boeken (historisch, contemporain, SF, paranormal). Haar ouder boeken zijn nog erg jaren '80, vooral degene geschreven onder Stephanie James, maar later schijft ze sterke heldinnen en ruwe bolster, zachte pit helden.

1 opmerking:

  1. Ooo lekker Freya! Ik wacht tot het boek zelf binnen is voor ik hem ga lezen.

    BeantwoordenVerwijderen