dinsdag 9 augustus 2011

Laura London

Lightning that Lingers door Sharon en Tom Curtis aka Laura London is een "category romance" een kort verhaal, meestal uitgegeven door Harlequin of consorten.
Volgens diverse bronnen zou dit een van de allerbeste moeten zijn. Het staat bovenaan diverse lijsten en veel mensen lopen er mee weg.
Daarom was ik blij dat ik via een google-search er achter kwam dat hij voor heel weing geld te koop was op Marktplaats. Heb hem (en een "paar" andere boeken, zie eerdere post) snel gekocht.
Misschien komt het dat ik te hoge verwachtingen had. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het was een lieflijk verhaal met wat emotionele momenten en wat glimlach-momenten, maar zo super goed? Zag wel dat de taal anders was als anders, maar dan merk je toch dat Engels je 2e taal is. Het zogenaamde lyrische Engels, waar veel over geschreven was, vond ik juist soms moeilijk door te komen.

Kortom, weer een 'classic' gelezen en van de TBR af, maar ga hem waarschijnlijk niet snel herlezen, zoals ik de echte goede boeken nog wel geregeld doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten