woensdag 27 juli 2011

uitgelezen...

Ik heb al weer een paar boeken uit.

Via audioboek onderweg en thuis uit'gelezen'.
Mindere van de drie. Atticus gaat naar Asgard om met anderen Thor te doden. Veel mytische wezen gaan dood. Zielig. Freya wordt bijna door de IJsreuzen ontvoerd, maar gelukkig gered door haar katten! Misschien moet ik er ook maar wat aanschaffen. Je weet maar nooit  ;-) Al denk ik niet dat ik ze zo ver krijg dat ze een strijdwagen voor me trekken....





Now for something completely different...

Luchtig verhaal, heel wat anders. Niet echt super spannend. Een boek dat je makkelijk kunt wegleggen. Leuk vond ik wel dat de held een keer gewond raakt en de heldin hem redt (met hulp van moeder). Moest wel lachen om het einde.
Niet haar beste werk, maar goed genoeg voor een paar uur vermaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten