vrijdag 15 juli 2011

goede week

Het was een goede week voor mij. Twee goede boeken gelezen:

 
twee boeken uit de Iron Druid serie.
Ik had ze geleend van Diana en ze had gelijk met haar aanbeveling. Goede boeken met actie, maar ook leuke humor. De schrijfstijl van Hearne is erg beeldend en het leest heerlijk weg, ondanks dat het een ik-boek is. En natuurlijk is daar Oberon. De hond van de druïde. Ze kunnen met elkaar praten en de conversaties zijn vaak hilarisch. Verheug me op deel drie.

En ook zijn er weer een stapeltje boeken binnengekomen, gisteren. Van Christa. Diana en ik gaan er zaterdag naar toe, verwacht dan nog veel meer aan te schaffen. Maar nu heb ik in ieder geval de onderstaande lijst al binnen.

Carroll, SusanThe bride finder
Carroll, SusanThe night drifter
James, EloisaPotent pleasures
Jordan, NicoleThe seduction
Jordan, NicoleDesire
Jordan, NicoleThe passion
Sands, LyndsayAlways

1 opmerking:

  1. Ooo ik wist niet dat je er al vast wat bijbesteld had! Ja, ik ben ook heel benieuwd naar zaterdag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen