woensdag 26 januari 2011

nieuwe aanwinsten

De afgelopen week heb ik binnengekregen:

Gekocht via Diana bij Claudia

Feehan, Christine                Conspiracy game / Deadly game / Predatory game / Street game
Een aantal delen van de Ghost Walkers serie. Had de eerste twee al, en ook gelezen, nu kan ik vrolijk verder!
Anthology                          Lover beware / A very gothic Christmas
Gekocht om de Feehan-verhalen
Skye, Christina                   To catch a thief
Gekocht omdat het verhaal me leuk leek, plus ik verzamel de Draycott serie
Warren, Christine               You're so vein
Nieuw verhaal in de Others serie

Gekregen van Diana (altijd handig wanneer mensen dubbel inkopen!)

Lisa Kleypas                     Married by morning

Binnengekomen van The Book Depository


James, Eloisa                       A kiss at midnight
Eerste van de twee Fairytales boeken die ik besteld heb. Een van mijn favoriete thema's van de romances is het "Beauty and the Beast" thema. Dat is deel twee. Dit is deel een, een "Assepoester" thema, ook leuk.
Ashley, Jennifer                   Lady Isabella's scandalous marriage
Al gelezen (met dank aan Diana), maar wilde ik ook zelf hebben.

1 opmerking: