zondag 16 januari 2011

Januari

Eens kijken, wat heb ik tot nu toe in januari gelezen:

2 boeken uit de serie "Highland Pleasures" van Jennifer Ashley:


Een heerlijk boek, met een ongewone held, die ondanks zijn beperkingen de liefde van zijn leven weet te winnen.


Een waardige opvolger van het eerste deel in de serie. De broer van Ian heeft bijna zijn huwelijksgeluk met Lady Isabella verspeeld, maar weet het op super romantische manier terug te winnen.







Geluisterd heb ik naar:

Een golden oldie (1958). Goed voorgelezen, soms geluidkwaliteit wat minder.
Venetia is een sprankelend boek, zonder grote gebeurtenissen, maar een goed verhaal over twee mensen die de liefde verdienen

Het eerste boek uit de serie Sign of Seven. Voorgelezen door een man, een leuke afwisseling. Duidelijk een begin van de serie, maar goede NR kwaliteit. Tweede deel zal ik lezen, aangezien de kwaliteit van dat audioboek slecht is.






Herlezen heb ik

- De dragon-kin serie van G.A. Aiken. (Dragon actually (aka To challenge a dragon); Chains & Flames; About a Dragon (aka The distressing damsel); Can't get enough; What a Dragon should know; Last Dragon standing)
Een heerlijke serie over draken shape-shifters en hun geliefden, soms ook draken, soms mensen. Humor, steamy scènes, goed verhaal, deze serie heeft het allemaal.

Binnengekomen boeken

Krentz, Jayne Ann      Fired Up
Een autobuy, JAK is een van mijn favoriete auteurs. Ben nog niet helemaal bij met de serie, maar dat komt nog wel.
Viehl, Lynn                Frostfire
Derde boek in de Kyndred serie. Heb de eerste serie (Darkyn) wel gelezen, en die was geweldig. Zal binnenkort nog maar eens aan deze serie beginnen
Windsor, Anna           Captive soul
Tweede boek in de trilogie die een vervolg is op de Dark Crescent Sisterhood trilogie Deze was goed en ik zal, nadat het derde boek er is, deze trilogie dit jaar nog lezen.
Anthology                  Deep kiss of winter
Voornamelijk gekocht vanwege het Kresley Cole verhaal. Had ik al gelezen, maar wilde ik ook nog hebben.

En de teller staat op:
1333 boeken (1197 paperback, 79 trade paperback, 57 hardback)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten