vrijdag 12 april 2013

blij, blij, blij 31 boekjes erbij!

Gisteren ben ik weer een heel stel boekjes rijker geworden!!!!

Ik kreeg 9 boeken van Karen Rose binnen:
- Don't tell
- Have you seen her?
- I'm watching you
- You can't hide
- Count to ten
- Die for me
- Scream for me
- Kill for me
- I can see you
Ik heb nu haar hele backlist tot 2011 compleet!


Aurian en ik zijn naar Bussum gegaan om een doos vol boeken te halen die voor een spotprijs om Marktplaats stond. In die doos zaten een aantal juweeltjes van boeken:

Ik heb mijn Christine Feehan backlist kunen aanvullen met:
- Magic in the Wind (had ik al in een anthology, maar nu als een apart boekje!)
- The twilight before Christmas
- Turbulent sea
- Burning Wild

En mijn Lara Adrian collectie met:
- Midnight rising
- Veil of midnight
- Ashes of midnight

Daarnaast heb ik een stel boeken genomen die ik waarschijnlijk niet snel zal lezen, maar mooi in mijn " boekenbank" kunnen staan:


Brown, Sandra - Envy
Brown, Sandra - The crush
Brown, Sandra - Hello darkness
Brown, Sandra - White hot
Brown, Sandra - Chill factor
Brown, Sandra - Ricochet
Hunter, Madeline - The protector
McCall, Dinah - Mimosa grove
McCall, Dinah - Storm warning
McCall, Dinah - The perfect lie
McCall, Dinah - The survivors
Sala, Sharon - Dark water
Sala, Sharon - Second chances
Anthology - At the millionaire's request & The secret wedding dress


En als laatste was van BD nog Alexis Morgan - Bound by darkness binnengekomen.


Dit maakt totaal 31 nieuwe boeken!
En dat betekent dat ik nu 1750 romances heb. Mooi rond getal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten