dinsdag 4 december 2012

gelezen in november

De maand december is al weer aangebroken. Ik heb afgelopen maand niet zoveel gelezen. In totaal drie romans en drie novella's.

Van Jennifer Ashley heb ik een kort verhaal in de anthology Stroke of midnight gelezen. Het verhaal Born of the night is en lief historisch verhaal over een man vervloekt om als weerwolf rond te lopen bij volle maan en een dochter van zijn vijand, de oorzaak van de vloek.







Van Lara Adrian las ik Taste of midnight, een kort verhaal uit de Midnight Breed serie. Niet de beste, heldin is een beetje TSTL. Binnenkort krijg ik eindelijk Darker after midnight binnen. Dan ben ik helemaal bij met de serie.


Als tussendoortje las ik nog een kort verhaal van Maya Banks: Exiled uit de Cherished anthology

  

Een boek dat ik heel snel uit had, was Thea Harrison's Lord's Fall. Het vijfde deel in een geweldige serie. Dragos en Pia zijn een geweldig stel! Achterin het boek zat een voorstukje van een nieuwe serie. Daar schrok ik even van. Was dit het laatste boek? Gelukkig kon Aurian me geruststellen, de serie gaat door, Yay!

Via audioboek heb ik Beast van Judith Ivory 'gelezen'. Een verhaal over een rijke Amerikaanse erfgename en een rijke Franse adelijke parfumier. Het boek was charmant. Hoewel de heldin een stuk jonger was dan de held, was ze heel volwassen. Het verhaal had onverwachte wendingen en ik heb aardig wat geleerd over amber (van de walvis, niet de steen).



 



Als laatste had ik eindelijk tijd om de laatste J.D. Robb te lezen, Delusion in death. Geweldig verhaal. Spannend. Dit keer heel veel doden. Eve was super slim bezig. Het blijft een geweldige serie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten