woensdag 10 oktober 2012

update

Na een maand stilte ga ik eindelijk een keer een update van mijn blog maken. Het is er totaal niet van gekomen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet gelezen heb, of dat er geen boeken binnen gekomen zijn.
Laat ik als eerst maar eens opsommen en beschrijven wat ik heb gelezen:
 

 Van mijn favoriete schrijfster Shelly Laurenston heb ik een boek gelezen onder haar G.A. Aiken pseudoniem (How to drive a dragon crazy) en een kort verhaal uit de anthology Howl for it, genaamd Like a wolf with a bone.
Zoals altijd waren dit weer twee geweldige verhalen. Zowel haar drakenboeken (G.A. Aiken) als haar shifters boeken (Shelly Laurenston) zijn vol grappige, sterke, emotionele verhalen en hoofdpersonen. Voor haar leg ik alle andere boeken weg.



Daarnaast heb ik een boek uit de TDD serie van Suzanne Brockmann gelezen (Forever Blue). Een van de minste, moet ik helaas zeggen. Heb nog er nog twee te gaan. Een heb ik alleen als luisterboek, dus die luister ik binnenkort, heen en weer naar het Oosten.








Van Karen Hawkins heb ik een leuk boek gelezen: How to capture a countess. Lekker luchtig regency vermaak. Karen heeft een hele fijne schrijfstijl. Ik heb nog een hele stapel boeken van haar liggen. Dat is een heel leuk vooruitzicht.









Daarnaast twee boeken gelezen van Jean Johnson: A soldiers duty en An officers duty. Dit zijn geen romantische boeken, maar paranormaal, military theme. Jean Johnson schrijft heel beeldend en spannend. Ik heb echt genoten van deze boeken. Ik hou wel van SF op zijn tijd (ben een halve Trekkie) en ze werden zwaar aangeraden door Aurian. Deel een ging als een trein, deel twee ook heel soepeltjes. Zodra de andere delen uitkomen leen ik ze weer van Aurian ;-)



Heen en weer naar het Oosten heb ik geluisterd naar een boek van Nora Roberts. The Witness was een heel goed verhaal, Nora old-stile, waar ik erg van heb genoten. De voorleester deed het super goed. Geen wonder dat ze toch een van de grootste is.








Als laatste een boek gelezen van een andere favoriete schrijfster, Nalini Singh. Dit was Archangel's storm. Ik heb boek verslonden, gehuild bij het achtergrondsverhaal, en de heldin aangemoedigd. Het was weer een winnaar.









Tussendoor nog twee korte verhalen gelezen: Hunter's Season van Thea Harrison en Two ravens and a crow van Kevin Hearne. Leuke uitstapjes naar werelden van goede schijvers, lekkere snoepjes, maar ik wil volledige verhalen! Bij beide series ben ik bij met de afleveringen en kijk ik uit naar de volgende boeken.

2 opmerkingen:

  1. Lekkere lijst weer maarre, waar is je interview post? Afgesproken die 9 oktober te posten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht gisteren, de tiende. Een dag na de jouwe.
      Niet gelukt. Ik zat te klooien met de plaatjes, maar vandaag gaat hij de lucht in.

      Verwijderen