donderdag 2 juni 2011

stapeljes....

De afgelopen week zijn de eerste boeken van de mei-aankopen binnen gekomen.
Het lijstje tot nu toe is:

Cooke, Deborah: Whisper kiss
- deel 5 in de Dragonfire serie. Zal ze toch maar eens gaan lezen
Dare, Tessa: A lady of persuasion, Goddess of the hunt, Surrender of a siren
- historische trilogie, warm aanbevolen, zal ik ooit nog een keer lezen
Day, Alyssa: Atlantis Redeemed, Atlantis Unmasked
- delen uit de Warriors of Poseidon serie, de rest moet nog komen. Ik heb al een aantal delen gelezen, goede serie
Dodd, Christina: Scent of darkness, Touch of darkness
- De eerste twee delen van de Darkness Chosen serie. Had ik al gelezen, maar wilde ik nog hebben
Garwood, Julie: Saving Grace, Shadow Music
- Twee boeken van een goede schrijfster. Een had ik al gelezen, de ander niet, ben ik aan begonnen
Ione, Larissa: Sin Undone
- deel 5 in de Demonica serie. Wordt warm aanbevolen, maar nog niet gelezen.
Kleypas, Lisa: Love in the Afternoon, A wallflower Christmas
- Hathaways-serie, deel 5. Ben ik aan het kopen om ze allemaal achter elkaar te lezen. Een van de beste schrijfsters voor historische romans. Heeft me nog nooit teleurgesteld. Dit deel heb ik gewonnen, deel 4 had ik gekregen, deel 1-3 zijn onderweg.
- Andere boek is een afronding van de Wallflower serie. Ooit gekocht in New York, moet ik nog lezen.
Laurenston, Shelly: Big Bad Beast, Hunting season
- Favoriete schrijfster voor lekker luchtig paranormals met kick-ass heldinnen, goede helden, leuke dialogen en grappige momenten. Allebei al gelezen, maar van haar wil ik alles hebben
Liu, Marjorie M.: In the dark of dreams
- Deel 11 van de R&S serie. Eerste boeken waren geweldig. Ben halverwege blijven steken, maar koop de boeken nog steeds. Binnenkort maar eens bijlezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten